Randevú a halállal

2014.04.28 06:56

A cím kicsit durvára sikeredett....itt a randevún van a hangsúly. 

Az életem férfiai egy-két kivételtől eltekintve vagy egy internetes párkeresőből, vagy a munkahelyemről kerültek ki. A munkahelyi, mindig napobb meglepetés volt (persze itt is vannak kivételek), mint az internetesek. Hiszen ott mindennap láttam őket, valamilyen hatással voltunk egymásra, de az elsőre meglátás varázsa sose volt meg és itt is vannak kivételek...természetesen. Egyszer csak megváltozott minden és elkeztem máshogy nézni rá. És itt jön a csavar az internetes párkeresésben pont fordítva volt. Mivel itt a szándék egyértelmű, és igen itt is vannak kivételek.....ugyan itt is egy idő után másképp néztem az adott férfira. Hiszen mi történik, egy internetes keresés arról szól, hogy keresed az igazit, jön a találkozás, beszélgetések szex és próbálod az igazi képbe beleilleszteni, s ha nem megy, akkor jön a legyünk barátok....

Míg a munkahelyen, mint munkatárs ismered meg és egyszercsak, valami mást is észreveszel, megtetszik a szeme, a feneke....és jöhet a randi.

S, hogy a témát pontasítsam, ami ma reggel megbirizgálta a szürkeállományom, az internetes párkeresésem. Már kaptam egy-két pofont az élettől ez ügyben, de miért is, pont amit jeleztem is az imént....volt, van egy kép a fejemben az igaziról, jön egy férfi és ha meg van a szimpátia, ergó meglátom a szépságemet benne, akkor elkezdődik a sztori. Passzol a képbe valamelyest, csak még nem látom, hogy hol és hogyan...lehet, csak a szája, vagy a csókja, vagy mert szereti a fotózást....és itt jön az önbecsapás, erőltetek valamit, ami lehet, hogy lufi, mert én két ponton kompatiilisnak találtam magamhoz, máris beleillesztettem az életembe. És ez hagyján, megkezdődik a folyamat ezen része, oké, oké haladjunk, de ha a másik fél, még kevésbé látja az egyezőséget, vagy fél, vagy ő a magyar pszicho, akkor stop táblát mutat fel. De ez megint egy másik játék, de erről majd később.