Játszmáink

2014.04.24 15:51

Azt hiszem ez már tegnap délután kezdődött. Egy régi, igazi szeretettel vérszívó barátommal találkoztam, aki mellett, a Foglakozz velem!, Figyelj Rám! -ot tökéletesen megtudtam élni. De milyen áron? Mit meg teszek azért, hogy külső forrásból szerezzem meg amit akarok magamtól, magamnak.

Ó, de ekkor még boldogan bújtam ágyba, gondolva azt, milyen jól is érzem magam.

Reggel azután egy igen tartalmas mondattal lepet meg kis Buddha, jelét sem mutatva, hogy Ő majd beszáll az én Foglalkozz velem játékomba! A mondat dolgozik bennem, de erősebb volt, hogy betöltsem a hiányzó érzést. Így elővettem a humorzsákomat és jól belenyúlva egy poénba bújtatott, erőssen igaz levéllel folytattam stratégiám. Melynek a vége egy nagy lecsapás lett. És akkor lehullott, leesett, kigyúlt a lámpa (no jó még nem akartam észre venni vagy fél órát).

Játszuk a játszmáinkat, keresünk valakit aki beszáll. Ha nincs szerencsénk sokan lepattintanak, de mi még nagyobb erőbedobással folytatjuk a keresést. S ha szerencsések vagyunk, valaki megállít és megértjük, vagy legalább meglátjuk miben is vagyunk! Nekem szerencsém volt:) de ez csak az első lépés, itt kezdődik a tudatos figyelés, keresgélés, miért és mikor is teszem...

Milyen játszmában vagy épp?